РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 05.03.2018 р. N 159

Про створення консультаційно-інформаційної служби "гаряча лінія" з питань захисту прав споживачів

На підставі статей 6, 41 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", на виконання пункту 14 плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року N 983-р (План N 983-р), та з метою забезпечення ефективного реагування на звернення та скарги з питань захисту прав споживачів:

1. Створити на базі Рівненського обласного контактного центру консультаційно-інформаційну службу "гаряча лінія" з питань захисту прав споживачів (телефонний номер "гарячої лінії" 0800500078, адреса електронної пошти 400800@ukr.net).

2. Рівненському обласному контактному центру забезпечити:

1) приймання звернень заявників з питань захисту прав споживачів;

2) опрацювання отриманих звернень та їх надсилання на розгляд Головному управлінню Держпродспоживслужби в Рівненській області та іншим причетним органам виконавчої влади відповідно до компетенції;

3) інформування та консультування заявників щодо норм законодавства та актуальних питань у сфері захисту прав споживачів.

3. Головному управлінню Держпродспоживслужби в Рівненській області:

1) проводити навчання фахівців Рівненського обласного контактного центру з питань захисту прав споживачів;

2) забезпечити інформування Рівненського обласного контактного центру щодо змін в законодавстві з питань захисту прав споживачів.

4. Головному управлінню Держпродспоживслужби в Рівненській області, Рівненському обласному контактному центру, управлінню інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації, в межах повноважень, забезпечити розміщення на офіційних веб-сайтах інформації щодо створення консультаційно-інформаційної служби "гаряча лінія" з питань захисту прав споживачів.

5. Головному управлінню Держпродспоживслужби в Рівненській області та Рівненському обласному контактному центру щокварталу до 05 числа місяця, що настає за звітним періодом, надавати департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації інформацію щодо звернень і скарг, які надійшли до консультаційно-інформаційної служби "гаряча лінія" з питань захисту прав споживачів, та результатів їх розгляду.

6. Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації щороку до 15 лютого інформувати облдержадміністрацію про хід виконання цього розпорядження.

7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Тимошенка І. О.

 

Голова адміністрації

О. Муляренко


Copyright © 2006-2018 epicentre.com.ua. All rights reserved.