ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 16.03.2018 р. N 201

Деякі питання надання адміністративних послуг облдержадміністрацією та її структурними підрозділами

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про адміністративні послуги" (Закон N 5203-VI), "Про ліцензування видів господарської діяльності" (Закон N 222-VIII), "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" (Перелік N 3392-VI), розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року N 523-р "Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг" (Перелік N 523-р):

1. Затвердити перелік адміністративних послуг, які надаються облдержадміністрацією та її структурними підрозділами (далі - Перелік), що додається.

2. Встановити, що адміністративні послуги, затверджені цим розпорядженням, надаються виключно через Центр адміністративних послуг "Прозорий офіс" виконавчого комітету Вінницької міської ради відповідно до укладеної угоди.

3. Покласти персональну відповідальність на керівників структурних підрозділів облдержадміністрації за організацію надання адміністративних, в тому числі документів дозвільного, погоджувального характеру, інших прирівняних до адміністративних послуг через Центр адміністративних послуг "Прозорий офіс" виконавчого комітету Вінницької міської ради.

4. Структурним підрозділам облдержадміністрації забезпечити:

1) розробку та затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних (прирівняних до них) послуг за погодженням із виконавчим комітетом Вінницької міської ради та їх оприлюднення на офіційних веб-сайтах до 05 квітня 2018 року;

2) надання адміністративних (прирівняних до них) послуг через Центр адміністративних послуг "Прозорий офіс" виконавчого комітету Вінницької міської ради з 10 квітня 2018 року та передачу документів суб'єктів звернення до Центру адміністративних послуг "Прозорий офіс" виконавчого комітету Вінницької міської ради, що надійшли поштою;

3) прийняття внутрішнього розпорядчого документа про визначення відповідальної особи за взаємодію з Центром адміністративних послуг "Прозорий офіс" виконавчого комітету Вінницької міської ради;

4) спільно із управлінням інформаційних технологій апарату облдержадміністрації формування окремого розділу "Адміністративні послуги" на офіційному веб-сайті облдержадміністрації та його інформаційне наповнення щодо надання адміністративних послу, визначених Переліком, до 05 квітня 2018 року;

5) своєчасне внесення та оприлюднення змін до інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг у відповідних сферах;

6) інформування Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації про кількість наданих адміністративних послуг за видами для дальшого узагальнення та інформування облдержадміністрації щомісячно до 05 числа.

5. Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації (Мережко В. М.) забезпечити моніторинг надання адміністративних послуг через Центр адміністративних послуг "Прозорий офіс" виконавчого комітету Вінницької міської ради та інформування облдержадміністрації щомісячно до 15 числа.

6. Контроль за виконання цього розпорядження покласти на першого заступника голови облдержадміністрації Гижка А. П.

 

Голова обласної державної адміністрації

В. Коровій

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
до розпорядження Вінницької обласної державної адміністрації
16 березня 2018 року N 201

ПЕРЕЛІК
адміністративних послуг, які надаються облдержадміністрацією та її структурними підрозділами

N

Найменування адміністративної послуги

Суб'єкт надання адміністративної послуги

Відповідальний за підготовку документів

1.

Видача рішення про передачу в оренду вільних земельних ділянок державної власності через земельні торги

Облдержадміністрація

Департамент міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації

2.

Видача рішення про надання в оренду та постійне користування земельних ділянок державної власності водного фонду

Облдержадміністрація

Департамент агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів облдержадміністрації

3.

Погодження норм безоплатного збору дикорослих трав'яних рослин, квітів, ягід, горіхів, грибів тощо

4.

Погодження лімітів на використання лісових ресурсів при заготівлі другорядних матеріалів

5.

Погодження лімітів на використання лісових ресурсів при здійсненні побічних лісокористувань

6.

Погодження вирубування дерев і чагарників, у разі виникнення додаткової потреби, на земельних лісових ділянках, що переведені у власність або надані у користування без права вирубування

7.

Видача рішення про продаж та передачу в оренду земельних ділянок державної власності

Облдержадміністрація

Головне управління Держгеокадастру у Вінницькій області

8.

Видача рішення про виділення у встановленому порядку лісових ділянок для довгострокового тимчасового користування лісами

Облдержадміністрація

Вінницьке обласне управління лісового та мисливського господарства

9.

Видача рішення про ліцензування освітньої діяльності (закладів освіти загальноосвітньої та дошкільної підготовки)

Облдержадміністрація

Департамент освіти та науки облдержадміністрації

10.

Видача рішення про ліцензування господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення, крім централізованого водопостачання та водовідведення за нерегульованим тарифом

Облдержадміністрація

Департамент житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури облдержадміністрації

11.

Видача рішення про ліцензування господарської діяльності з виробництва теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами та постачання теплової енергії, крім виробництва, транспортування та постачання теплової енергії за нерегульованим тарифом

12.

Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами

Облдержадміністрація

Департамент міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації

13.

Погодження акту обстеження спеціалізованих або спеціалізованих металургійних переробних підприємств та їх приймальних пунктів на відповідність вимогам Закону "Про металобрухт" на території м. Вінниці

14.

Видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Департамент соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації

Департамент соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації

15.

Видача довідки про заробітну плату для призначення пенсій окремим категоріям осіб у разі ліквідації державних органів, у яких особи працювали, а також перейменування (відсутності) їхніх посад

16.

Видача направлення для проходження громадянами альтернативної (невійськової) служби

17.

Видача копії висновку за результатами експертизи якості проведення атестації робочих місць за умовами праці для підтвердження (скасування) права на пенсію за віком на пільгових умовах (з 1994 - 2016 роки)

18.

Видача путівки на поселення до психоневрологічного інтернату

19.

Видача путівки на поселення до геріатричного будинку - інтернату

20.

Видача путівки на поселення до дитячого будинку - інтернату

21.

Направлення та оплата заходів з реабілітації дітей з інвалідністю

22.

Взяття на облік осіб з інвалідністю для отримання спецтранспорту

23.

Видача дозволу на користування автомобілем, виданого особі з інвалідністю органом соціального захисту населення члену його сім'ї

24.

Безоплатна передача у власність особі з інвалідністю, законному представнику недієздатного інваліда чи дитини-інваліда автомобіля, після закінчення 10-річного строку експлуатації

25.

Забезпечення автомобілями визнаними гуманітарною допомогою, отриманими для конкретно визначеної особи з інвалідністю

26.

Передача автомобіля у власність членів сім'ї померлої особи з інвалідністю (за бажанням такого члена сім'ї)

27.

Установлення статусу, видача посвідчень та призначення компенсації і допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми

28.

Видача дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами на об'єкти, які належать до другої та третьої групи

Департамент агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів облдержадміністрації

Департамент агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів облдержадміністрації

29.

Реєстрація декларації про відходи

30.

Видача сертифікатів племінних (генетичних) ресурсів

31.

Погодження технологічних нормативів використання питної води

32.

Погодження місць та періодичності відбору проб, переліку контрольованих показників, які встановлюються водокористувачами

33.

Погодження лімітів полювання на парнокопитних тварин, куницю лісову, бобра, ондатру, бабака, білку, віднесених до державного мисливського фонду

34.

Погодження строків полювання та порядку його здійснення, а також норму добування мисливських тварин

35.

Погодження пропускної спроможності мисливських угідь

36.

Погодження проектів організації та розвитку мисливського господарства

37.

Погодження проектів землеустрою щодо відведення (надання) земельних ділянок

38.

Погодження робочих проектів землеустрою

39.

Погодження робіт на землях водного фонду пов'язаних з будівництвом гідротехнічних, лінійних та гідрометричних споруд, поглиблення дна для судноплавства, видобування корисних копалин (крім піску, гальки і гравію в руслах малих та гірських річок), розчистки русел річок, каналів і дна водойм, прокладання кабелів, трубопроводів, інших комунікацій, а також бурові та геологорозвідувальні роботи

40.

Погодження добування піску і гравію у водоохоронній зоні за межами земель водного фонду на сухій частині заплави, у праруслах річок

41.

Погодження меж зон санітарної охорони водних об'єктів

42.

Погодження поділу лісів на категорії та виділення особливо захисних лісових ділянок

43.

Погодження заготівлі деревини під час проведення рубок головного користування додатково в межах не використаного за попередні роки обсягу діючої розрахункової лісосіки

44.

Погодження збільшення, у разі необхідності, ширини лісосіки під час проведення суцільних рубок головного користування

45.

Погодження відстрочення на заготівлю та вивезення сировини

46.

Погодження рубок формування і оздоровлення лісів, у разі проведення зазначених рубок у деревостанах, не запроектованих лісовпорядкуванням

47.

Погодження санітарних рубок на територіях та об'єктах природно-заповідного фонду

48.

Надання довідки щодо розташування земельних ділянок по відношенню до територій та об'єктів природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення до матеріалів щодо вилучення (викупу), надання земельних ділянок

49.

Затвердження реєстрових карток об'єктів утворення, оброблення та утилізації відходів

50.

Затвердження паспортів місць видалення відходів

51.

Погодження технічних паспортів відходів

52.

Визначення величин фонових концентрацій забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами викидів

53.

Видача разової (індивідуальної) ліцензії на зовнішньоекономічну діяльність

Департамент міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації

Департамент міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації

54.

Видача ліцензії на експорт товарів

55.

Видача ліцензії на імпорт товарів

56.

Надання рекомендацій архітектурно-містобудівної ради з питань розгляду проектів містобудівної документації та проектів будівництва об'єктів містобудування

Департамент будівництва, містобудування та архітектури облдержадміністрації

Департамент будівництва, містобудування та архітектури облдержадміністрації

57.

Видача дозволу на проведення робіт на пам'ятках місцевого значення (крім пам'яток археології), їхніх територіях і в зонах охорони

Управління культури і мистецтв облдержадміністрації

Управління культури і мистецтв облдержадміністрації

58.

Погодження відповідних програм охорони культурної спадщини

59.

Погодження відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, меліоративних, шляхових, земляних робіт, реалізація яких може позначитися на стані пам'яток місцевого значення, їх територій і зон охорони

60.

Видача висновку про погодження документації із землеустрою

61.

Погодження відчуження або передачу пам'яток місцевого значення їхніми власниками чи уповноваженими ними органами іншим особам у володіння, користування або управління

62.

Видача дозволу на зміну призначення пам'ятки, її частин та елементів, нанесення написів, позначок на пам'ятках місцевого значення, на їх території та в їх охоронних зонах

63.

Погодження розміщення реклами на пам'ятках місцевого значення, в межах зон охорони цих пам'яток

64.

Надання об'єктів культурної спадщини, що є пам'ятками місцевого значення, в користування юридичним та фізичним особам з науковою, культурно-освітньою, туристичною та іншою метою

65.

Видача дозволу на консервацію, реставрацію, реабілітацію, музеєфікацію, ремонт, пристосування пам'яток місцевого значення

66.

Погодження проектів консервації, реставрації, реабілітації, музеєфікації, ремонт, пристосування пам'яток місцевого значення

67.

Реєстрація статутів (положень) релігійних громад

Управління у справах національностей та релігій облдержадміністрації

Управління у справах національностей та релігій облдержадміністрації

68.

Надання погоджень священнослужителям, релігійним проповідникам, наставникам, місіонерам, іншим представникам зарубіжних релігійних організацій, які є іноземними громадянами і тимчасово перебувають в Україні на проповідування релігійних віровчень, виконання релігійних обрядів та іншої канонічної діяльності

69.

Надання 1-категорії дитячо-юнацьким спортивним школам

Управління фізичної культури та спорту облдержадміністрації

Управління фізичної культури та спорту облдержадміністрації

70.

Надання архівної довідки

Державний архів Вінницької області

Державний архів Вінницької області


Copyright © 2006-2018 epicentre.com.ua. All rights reserved.