ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 22.01.2020 р. N 44

Про систему обліку публічної інформації Полтавської облдержадміністрації

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про інформацію", "Про доступ до публічної інформації" (Закон N 2939-VI), постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2011 р. N 1277 "Питання системи обліку публічної інформації" (Постанова N 1277) та з метою забезпечення доступу до публічної інформації, якою володіє облдержадміністрація, шляхом створення, функціонування і ведення системи обліку публічної інформації:

1. Структурним підрозділам облдержадміністрації - розпорядникам публічної інформації, визначити адміністраторів системи обліку публічної інформації (далі - система обліку), які є суб'єктами владних повноважень.

Визначити адміністратором системи обліку в апараті облдержадміністрації відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації.

2. Зобов'язати розпорядників публічної інформації:

2.1. Здійснювати реєстрацію у системі обліку документів, що знаходяться у їх володінні та містять публічну інформацію;

2.2. Надавати безперебійний доступ до таких документів;

2.3. Оприлюднювати публічну інформацію на офіційних веб-сайтах.

3. Визначити, що система обліку наповнюється на підставі інформації про документ, що міститься в обліковій картці, яка складається за формою: номер облікової картки; назва документа; дата створення документа; дата надходження документа; джерело інформації (автор, відповідний підрозділ); передбачена законом підстава віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом; строк обмеження доступу до інформації (у разі, якщо вона віднесена до інформації з обмеженим доступом); галузь; ключові слова; тип, носій (текстовий документ, плівки, відео- та аудіозаписи тощо); вид (нормативні акти, угоди, рішення, протоколи, звіти, прес-релізи); проекти рішень (доповідні записки, звернення, заяви, подання, пропозиції, листи тощо); форма зберігання документа; місце зберігання документа; примітка (інша інформація про документ).

4. Система обліку ведеться державною мовою.

5. Внесення змін до системи обліку в разі виявлення неточності, помилки або зміни інформації про документ, внесеної раніше, здійснюється шляхом створення додаткової до існуючої облікової картки із зазначенням у системі обліку факту внесення змін, змісту змін та дати.

6. Внесення до системи обліку відомостей про документи здійснюється з урахуванням частини сьомої статті 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (Закон N 2939-VI).

7. Райдержадміністраціям провести відповідну роботу.

8. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови облдержадміністрації від 20.01.2012 N 11 "Про систему обліку публічної інформації Полтавської облдержадміністрації".

9. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступників голови облдержадміністрації відповідно до функціональних повноважень.

 

Голова

О. Синєгубов


 
Copyright © 2006-2019 epicentre.com.ua. All rights reserved.